Probleminis mokymasis (PBL)
Kodas
NS
Padalinys, teikiantis programą
Inovatyviosios edukacijos skyrius
Apimtis akademinėmis valandomis
12
Išduodamas pažymėjimas
Taip
Ugdoma kompetencija
Mokymo(-si)
Renginio organizavimo būdas
Auditorinis
Papildoma informacija
Mokymų programos turinys
Tema | Trukmė |
---|---|
Tobulinimosi pabaiga (atsiskaitymo forma, teorinių žinių ir praktinių gebėjimų įvertinimo tvarka)
-
Papildoma informacija
Nagrinėdami šio modulio tematiką, mokymų klausytojai įgis naujų žinių ir patobulins savo edukacinius gebėjimus. Studijų programų, kuriose studijose naudojamas probleminio mokymosi metodas, dėstytojai:
įtvirtins svarbiausius probleminio mokymosi principus ir teorinius pagrindus
įgis probleminio mokymosi grupės organizavimo, valdymo, darbo su studentais patirties.
išmoks tutorinio užsiėmimo situacijos kūrimo ir adaptavimo principų
Kurso tikslas: suprasti probleminio mokymosi principus, įgyti bei įtvirtinti tutorinio užsiėmimo planavimo ir vykdymo įgūdžius.
Baigę šį kursą, mokymų dalyviai:
gebės apibrėžti, analizuoti, paaiškinti ir susieti tutorinio užsiėmimo veiklas;
mokymų metu parengs probleminio mokymosi situaciją, kurioje aptariamas probleminio mokymosi atvejis,
dalyvaudami problemos sprendime įgis naujų žinių ir išbandys jų taikymą praktiškai.
Pasiektų studijų rezultatų vertinimas.
Mokymų metu dalyviai sukurs ir pristatys tutorinio užsiėmimo situaciją, žodžiu vertins imitacinio tutorinio užsiėmimo procesą, savo ir komandos darbą probleminio mokymosi proceso metu.
PASTABA. Rekomenduojame dalyvauti keliems padalinio (ar padalinių, dalyvaujančių vieno dalyko studijose) atstovams, kad kartu dirbdami parengtų bendrą užsiėmimo planą.
Literatūra
-
Registracijos į kursą
2025 m. balandžio 7-14 d.
Tvarkaraštis:
15:00-18:00
Mokymų pradžia:
2025-04-07
Mokymų pabaiga:
2025-04-14
Vedantys dėstytojai:
Jonas Čeponis, Ingrida Balnytė, Eglė Misiūnaitė-Bačiauskienė
Registracija atvira iki:
2025-04-03 15:23
Laisvų vietų:
24
Norėdami įsiregistruoti prašome prisijungti