Dalyko aprašo kūrimo dirbtuvės

Kodas
NS-87
Padalinys, teikiantis programą
Inovatyviosios edukacijos skyrius
Apimtis akademinėmis valandomis
6
Išduodamas pažymėjimas
Taip
Skirtas
LSMU dėstytojams
Ugdoma kompetencija
Mokymo(-si)
Renginio organizavimo būdas
Mišrusis
Mokymų programos turinys
Tema Trukmė
Dėstytojas Teorijos val. Praktikos val.
Eglė Misiūnaitė-Bačiauskienė
Programos temų aprašymas
Studijų dalykų / modulių aprašai kelia klausimų ir diskusijų. Kam reikalingas dalyko aprašas? Koks jis turi būti? Kaip formuluoti studijų dalyko tikslą? Kaip apibrėžti studijų dalyko rezultatus? Kaip studijų dalyko rezultatus suderinti su studijų programos rezultatais? Kaip įvardinti ir išdėlioti studijų dalykų temas? Kaip pasirinkti dėstytojo pedagoginės veiklos (mokymo) ir studentų mokymosi metodus? Kokiais metodais rinkti studentų mokymosi pasiekimus? Kaip formuluoti mokymosi pasiekimų įvertinimo kriterijus? Kaip paskirstyti studentų darbo krūvį valandomis? Kokius mokymosi šaltinius pateikti? Mokymų tikslas – pateikti metodinių rekomendacijų dėstytojams, kuriantiems ar atnaujinantiems studijų dalykų / modulių aprašus pagal naująją Studijų dalyko (modulio) aprašo rengimo tvarką, bei jų pagridu parengti dalyko modulio aprašo atnaujinimo projektą. Dalyko aprašo kūrimo dirbtuvės padės dėstytojams susidėlioti kuriamo arba atnaujinamo studijų dalyko / modulio aprašo struktūrą, susiejant jos elementus, o studijų administratoriams – valdyti su studijų dalykų / modulių aprašais susijusius procesus.
Tobulinimosi pabaiga (atsiskaitymo forma, teorinių žinių ir praktinių gebėjimų įvertinimo tvarka)
-
Literatūra
-
Registracijos į kursą
Šiuo metu nėra aktyvių registracijų