Paskaita: tipai, struktūra ir interaktyvios mokymo(si) strategijos ir MS Teams galimybės
Papildoma informacija
Tema | Trukmė |
---|---|
Paskaitos tipai. | |
Paskaitos struktūra. | |
Interaktyvi paskaita. | |
Teams funkcijos interaktyviai paskaitai. |
Kas yra paskaita? Kokie jos tipai? Kaip struktūruoti paskaitą? Kuo skiriasi „gyva“, nuotolinė sinchroninė ir asinchroninė paskaita? Kokios aktyviojo mokymosi strategijos veiksmingos paskaitai interaktyvinti? Kokios Teams funkcijos įgalina studentų mokymąsi grupėmis, dalijimąsi idėjomis. Atsakymų į šiuos ir kitus klausimus ieškosime diskutuodami, reflektuodami savo mokymo(si) patirtis.
-
Papildomi mokymosi šaltiniai:
1. McCoy L, Pettit RK, Kellar C, Morgan C. Tracking Active Learning in the Medical School Curriculum: A Learning-Centered Approach. J Med Educ Curric Dev. 2018 Mar 22;5:2382120518765135. doi: 10.1177/2382120518765135
2. Rossi IV, de Lima JD, Sabatke B, Nunes MAF, Ramirez GE, Ramirez MI. Active learning tools improve the learning outcomes, scientific attitude, and critical thinking in higher education: Experiences in an online course during the COVID-19 pandemic. Biochem Mol Biol Educ. 2021 Nov;49(6):888-903. doi: https://doi.org/10.1002/bmb.21574