Bendravimas slaugoje
Papildoma informacija
Tema | Trukmė |
---|---|
1. Bendravimas slaugoje. Bendravimo reikšmė slaugoje.Bendravimas kuriant santykius. Bendravimo įgūdžiai. Asmeniniai įgūdžiai ir savybės . Pagalba pacientams/klientams. | 6.00 val. |
2. Verbalinė ir neverbalinė komunikacija (bendravimas). Skirtumų tarp verbalinės ir neverbalinės komunikacijos charakteristika. Neverbalinės komunikacijos rūšys ir jų charakteristika. Neverbalinės komunikacijos funkcijos. Pacientų kūno kalbos signalai ir | 6.00 val. |
3. Kalba ir kalbėjimas slaugoje. Pokalbio pradžia. Pokalbio stilius. Klausimai ir jų reikšmė. Klausimų tipai. Klausinėjimo technika. Interviu su pacientu. | 6.00 val. |
4.Klausymosi tipai. Veiksniai apsunkinantys klausymąsi. Performulavimo charakteristika. | 6.00 val. |
5. Emocijų tipai. Emocijų atpažinimas slaugoje. Priežastys dėl kurių neišreiškiamos emocijos. Bendravimas su neįgaliaisiais. | 6.00 val. |
6. Konflikto valdymo (sprendimo) etapų bendroji charakteristika. Pagrindiniai konfliktinės situacijos elementai. Bendriausia konflikto sprendimo schema. | 6.00 val. |
7.Bendravimas skirtinguose amžiaus tarpsniuose. | 6.00 val. |
Kurso programos temų aprašymas:
1. Bendravimas slaugoje. Bendravimo reikšmė slaugoje.Bendravimas kuriant santykius. Bendravimo įgūdžiai. Asmeniniai įgūdžiai ir savybės . Pagalba pacientams/klientams.
2. Verbalinė ir neverbalinė komunikacija (bendravimas). Skirtumų tarp verbalinės ir neverbalinės komunikacijos charakteristika. Neverbalinės komunikacijos rūšys ir jų charakteristika. Neverbalinės komunikacijos funkcijos. Pacientų kūno kalbos signalai ir jų atpažinimas slaugoje.
3. Kalba ir kalbėjimas slaugoje. Pokalbio pradžia. Pokalbio stilius. Klausimai ir jų reikšmė. Klausimų tipai. Klausinėjimo technika. Interviu su pacientu.
4.Klausymosi tipai. Veiksniai apsunkinantys klausymąsi. Performulavimo charakteristika.
5. Emocijų tipai. Emocijų atpažinimas slaugoje. Priežastys dėl kurių neišreiškiamos emocijos. Bendravimas su neįgaliaisiais.
6. Konflikto valdymo (sprendimo) etapų bendroji charakteristika. Pagrindiniai konfliktinės situacijos elementai. Bendriausia konflikto sprendimo schema.
7.Bendravimas skirtinguose amžiaus tarpsniuose.
Dėstytojas | Teorijos val. | Praktikos val. |
---|---|---|
Aurelija Blaževičienė | 30 | 6 |
Interviu su pacientu
Turėti medicininį chalatą
Gebės apklausti pacientą, vesti interviu, spręti kylančias bendravimo problemas slaugoje, išmoks atpažinti pacientų kūno kalbą ir pritaikyti bendravimo teorines ir praktines žinias slaugje, bendraujant su pacientu.
1. Almonaitienė J., J. Antinienė D., Ausmanienė N., Lekavičienė R., Matulienė G., Ruibytė L., Vasiliauskaitė Z. Bendravimo psichologija. Kaunas; Technoligija, 2001.
2. Jens Bydam, Pedagogika; " Charibdė" Vilnius, 2000.
3. Antanas Suslavičius, Socialinė psichologija; Vilniaus Universiteto Leidykla, 2006m.;
Nancy Roper, Winifred W. Logan, Alison J. Tierney, "Slaugos pagrindai; "Egalda" Vilnius, 1999m.
4. Bendravimo psichologija, Vilniaus Universiteto leidykla, 2001m.
5.J Pikūnas, A. Palujanskienė "Asmenybės vystymasis" Kaunas, 2001;
6. Želvys R. "Bendravimo psichologija" Vilnius 1995.