Ūmių poanestezinių būklių valdymo simuliacijų kursas

Kodas
KMU837
Studijų kryptis
Medicina
Vykdymo būdas
Nenuotolinis (asmeniui dalyvaujant fiziškai)
Apimtis valandomis
10val.
Skirtas
visų specialybių gydytojams
visų specializacijų slaugytojams, išplėstinės praktikos slaugytojams
Kaina asmeniui
60.00Eur
Pažymėjimo mokestis
6Eur
Programą teikiantis darbuotojas
prof. A. Macas, V. Traškaitė, L. Grauslytė
Kurso programos turinys
Tema Trukmė
Komandinis darbas. Lyderio vaidmuo( paskaita) 1.00 val.
Klinikinių situacijų simuliacijos. Simuliacijos 3.00 val.
Klinikinių situacijų simuliacijų aptarimas. praktiniai darbai 5.00 val.
Įskaita 1.00 val.
Viso valandų
10.00
Programos aprašymas (santrauka)

Tobulinimo turinys ir dalykų aprašai:

               2.2.1 Paskaita. Komandinis darbas. Lyderio vaidmuo. Trukmė - 1 val. Paskaitos metu aptariama komandinio darbo svarba ir lyderio vaidmuo komandoje. Diskutuojama apie netechninių įgūdžių svarbą kasdieniniame darbe, svarbiausias bendravimo komandoje ir bendradarbiavimo taisykles bei metodikas, siekiant užsibrėžto tikslo ir geriausių pacientų išeičių.

               2.2.2 Simuliacija ir aptarimas. Akušerinis kraujavimas. Trukmė – 1 val.  30 min. Simuliacijos metu bus tobulinami komandinio darbo ir lyderystės įgūdžiai ūmaus akušerinio kraujavimo atveju. Kursantai lavins įgūdžius dirbti saugiai ir atsakingai, naudoti susijusius paciento anamnezės duomenis sprendimams priimti, demonstruoti greitą ir tikslų bendravimą su komandos nariais neprofesionalais, demonstruoti sklandų komandinį darbą, prisiimti lyderio vaidmenį, naudotis uždaros grandinės grįžtamojo ryšio modeliu stengiantis suprasti komandinio darbo dinamiką. Aptarimo metu su visais kurso dalyviais bus diskutuojama apie komandos privalumus ir trūkumus, iškilusius sunkumus, ką būtų galima padaryti geriau realiu atveju.

               2.2.3 Simuliacija ir aptarimas. Pogimdyvinė eklampsija. Trukmė – 1 val. 30 min. Simuliacijos metu bus tobulinami komandinio darbo ir lyderystės įgūdžiai pogimdyvinės eklampsijos atveju. Kursantai lavins netechninius įgūdžius komandinio darbo, situacijos vertinimo ir sprendimų priėmimo srityse demonstruojant uždaros kilpos grįžtamojo ryšio principą ir suprantant komandinio darbo dinamiką. Aptarimo metu su visais kurso dalyviais bus diskutuojama apie komandos privalumus ir trūkumus, iškilusius sunkumus, ką būtų galima padaryti geriau realiu atveju.

               2.2.4 Simuliacija ir aptarimas. Anafilaksija. Trukmė – 1 val. 30 min. Simuliacijos atveju bus tobulinami komandinio darbo ir lyderystės įgūdžiai ūmios anfilaksinės reakcijos atveju. Kurso dalyviai lavins netechninius įgūdžius komandinio darbo, situacijos vertinimo ir sprendimų priėmimo srityse demonstruojant uždaros kilpos grįžtamojo ryšio principą ir suprantant komandinio darbo dinamiką. Taip pat atnaujins anafilaksinės reakcijos valdymo žinias, vertins savo kompetencijos ribas. Aptarimo metu su visais kurso dalyviais bus diskutuojama apie komandos privalumus ir trūkumus, iškilusius sunkumus, ką būtų galima padaryti geriau realiu atveju.

               2.2.5 Simuliacija ir aptarimas. Kraujavimas. Trukmė – 1 val. 30 min. Simuliacijos atveju bus tobulinami komandinio darbo ir lyderystės įgūdžiai ūmaus pooperacinio kraujavimo atveju. Kurso dalyviai lavins netechninius įgūdžius komandinio darbo, situacijos vertinimo ir sprendimų priėmimo srityse demonstruojant uždaros kilpos grįžtamojo ryšio principą ir suprantant komandinio darbo dinamiką. Taip pat atnaujins anafilaksinės reakcijos valdymo žinias, vertins savo kompetencijos ribas. Aptarimo metu su visais kurso dalyviais bus diskutuojama apie komandos privalumus ir trūkumus, iškilusius sunkumus, ką būtų galima padaryti geriau realiu atveju.

               2.2.6 Simuliacija ir aptarimas. Skilvelių virpėjimas. Trukmė – 1 val. 30 min. Simuliacijos atveju bus tobulinami komandinio darbo ir lyderystės įgūdžiai pooperacinio skilvelių virpėjimo atveju. Kurso dalyviai lavins netechninius įgūdžius komandinio darbo, situacijos vertinimo ir sprendimų priėmimo srityse demonstruojant uždaros kilpos grįžtamojo ryšio principą ir suprantant komandinio darbo dinamiką. Taip pat atnaujins anafilaksinės reakcijos valdymo žinias, vertins savo kompetencijos ribas. Aptarimo metu su visais kurso dalyviais bus diskutuojama apie komandos privalumus ir trūkumus, iškilusius sunkumus, ką būtų galima padaryti geriau realiu atveju.

 

Dėstytojas Teorijos val. Praktikos val.
Andrius Macas 2
Vilma Traškaitė - Juškevičienė 1 5
Lina Grauslyte 2 8
Mantas Kazlauskas 8
Atvykstant reikia turėti

Medicininį chalatą

Literatūra

. Literatūra:

 

  1. Allman K, Wilson I. Oxford handbook of anaesthesia. 3rd ed. Oxford University Press, London, 2011.
  2. Allman K, Wilson I, McIndoe A. Emergencies in Anaesthesia. 2nd ed. Oxford University Press, London, 2010.
  3. Lietuvos respublikos Sveikatos apsaugos ministro įsakymas dėl gaivinimo standratų patvirtinimo. 2011 m. rugpjūčio 31 d. Nr. V-822, Vilnius.
  4. Karbonskienė A. LIETUVOS SVEIKATOS MOKSLŲ UNIVERSITETO LIGONINĖS KAUNO KLINIKŲ DIAGNOSTIKOS IR GYDYMO PROTOKOLAS NR. LK -_____. ANAFILAKSINĖS REAKCIJOS ANESTEZIJOS METU: DIAGNOSTIKOS, GYDYMO IR PROFILAKTIKOS REKOMENDACIJA. Kaunas.