Dalyko aprašo funkcija, struktūra ir dermė
Papildoma informacija
Tema | Trukmė |
---|---|
Dalyko aprašo funkcija. | |
Dalyko aprašo struktūra | |
Dalyko aprašo elementų dermė |
Studijų dalykų / modulių aprašai kelia klausimų ir diskusijų. Kam reikalingas aprašas? Koks jis turi būti? Kaip formuluoti studijų dalyko tikslą? Kaip apibrėžti studijų dalyko rezultatus? Kaip studijų dalyko rezultatus suderinti su studijų programos rezultatais? Kaip įvardinti ir išdėlioti studijų dalykų temas? Kaip pasirinkti dėstytojo pedagoginės veiklos (mokymo) ir studentų mokymosi metodus? Kokiais metodais rinkti studijavimo pasiekimus? Kaip formuluoti studijavimo pasiekimų įvertinimo kriterijus? Kaip paskirstyti studentų darbo krūvį valandomis? Kaip pateikti rekomenduojamą literatūrą? Praktinės rekomendacijos padės dėstytojams susidėlioti kuriamo ar atnaujinamo studijų dalyko / modulio aprašo struktūrą, susiejant jos elementus, o studijų administratoriams – valdyti su studijų dalykų / modulių aprašais susijusius procesus.
Grupės užduotis (atnaujinti dalykų / modulių aprašai).
1. Rekomendacijos dėl dalyko (modulio) aprašo (2010). Prieiga internete: https://www.fsf.vu.lt/dokumentai/4_Rekomendacijos_del_dalyko_apraso_ren…
2. Į studentą orientuoto mokymosi, mokymo ir pasiekimų vertinimo dermė (2018). Prieiga internete: http://smpf.lt/uploads/extra/Rekomendaciju%20savadas.pdf
3. Dėl studijų krypčių išorinio vertinimo metodikos, ketinamų vykdyti studijų programų vertinimo metodikos, studijų krypčių išorinio vertinimo plano, ekspertų atrankos aprašo, ekspertų darbo organizavimo aprašo patvirtinimo. Studijų kokybės vertinimo centras. TAR, 2019-12-31, Nr. 21819. Prieiga internete: https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/5343ad922c0e11ea8f0dfdc2… [2023-03-21, žr. Ketinamų vykdyti studijų programų vertinimo metodikos 1 priedas].
4. Lietuvos sveikatos mokslų universiteto dalyko (modulio) aprašo rengimo tvarka. 2021 m. birželio 17 d. nutarimu Nr. 150-07. Prieiga internete: https://lsmu.lt/wp-content/uploads/2022/05/dalykomodulioaprasotvarka.pdf